Fandom

Naruto Wiki

Расенган

22страници на
ова вики
Add New Page
Разговор0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Rasengan.jpg

Наруто користејќи расенган

Расенган (螺旋丸) е моќна А-ранк техника измислена од четвртиот Хокаге, Минато Намиказе. По три години развивање, тој никогаш не бил задоволен од резултатот, и никогаш не ги постигнал саканите резултати пред тој да умре.

Идејата на Минато за техниката Расенган била таа да ја трансформира неговата чакра во „највисоката можна точка“, а потоа ги комбинира со природниот афинитет на својата чакра, создавајќи техника која не го одземаат времето на корисникот правејќи знаци со рака за контрола. Тој умрел пред да може да го постигне тоа, но и во оваа недовршена форма, Расенган е многу корисна и моќна техника тешка за учење.

Учење на Расенган Уреди

Во Дел I, Џираја го научи Наруто да ја користи техниката Расенган во три чекори:

  • Првиот чекор е да научи како да пукне воден балон со помош на вртење на водата во балонот во разни правци користејќи ја само неговата чакра. Овој чекор ја усовршува ротацијата на чакрата.
  • Вториот чекор е да пукне мало гумено топче, а бидејќи гуменото топче е подебело од водениот балон, и бидејќи воздухот во гуменото топче не е ист со водата во водениот балон, го тера корисникот да користи повеќе чакра за да го пукне топчето. Овој чекор ја усовршува моќта на чакрата.
  • Последниот чекор е да се комбинираат работите научени од претходните два чекори во мал лесен балон без балонот да пукне. Овој чекор ја усовршува стабилноста на чакрата.

Низ мрежата на Викија

Случајно вики