Fandom

Naruto Wiki

Сакура Харуно

22страници на
ова вики
Add New Page
Разговор0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Сакура Харуно
Sakura H.jpg
Sakura Haruno
(春野サクラ)
Манга и Аниме
Прво појавување 3 Издание (манга)
1 Епизода (аниме)
Јап. глас Chie Nakamura
Анг. глас Kate Higgins
Се појавува во Манга и аниме
Информации
Држава Земјата на Oгнот
Село Конохагакуре
Роден/a на 28 март
Статус Жива
Нинџа ранк Чунин
Опис
Боја на косата Розева
Боја на очите Зелена
Висина 150,1 cm (дел I)
161,0cm (дел II)
Маса 35.9 kg (дел I)
45.4 kg (дел II)
Крвна група О
Врски
Тим Тим со 8 луѓе
Тим Какаши
Ментор Цунаде
Какаши Хатаке
Поданост Конохагакуре
Способности

Сакура Харуно (春野サクラ, Haruno Sakura) е еден од главните ликови во манга и аниме серијата Наруто. Таа е нинџа, а Чунин-ниво куноичи на Конохагакуре, медицинска нинџа, и член на тимот Какаши.

Позадина Уреди

З
Sakura kid.jpg

Сакура како дете

а време на нејзините рани години на Нинџа Академијата, Сакура била често изложена на навреди од останатите поради нејзиното големо чело. Обидувајќи се да се справи со тоа, Сакура се убидувала да го сокрие своето чело со шишки, што им укажувало на децата дека е чувствителна во врска со тоа. Ино Јаманака, сфаќајќи го ова, и помага на Сакура со тоа што и дава панделка која би ја користела за да го привлече вниманието кон нејзините послатки делови на лицето, со што и помага на Сакура да ја надмине несигурноста. Тие две стануваат добри другарки и Сакура расте многу посамоуверена, развивајќи свој личен уникатен карактер под водство на Ино. И покрај ова, Сакура се чуствува како да живее во секна на Ино и копнее да докаже дека е рамноправна со неа. Подоцна, кога двете девојки сфаќаат дека се заљубени во Сасуке, Сакура става крај на нивното пријателство за да може рамноправно да се натпреваруваат за да добијат целосна наклонетост и љубов од Сауске, со тоа почнува жестоко ривалство меѓу нив две.

Низ мрежата на Викија

Случајно вики