Fandom

Naruto Wiki

Тим Какаши

22страници на
ова вики
Add New Page
Разговор0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Team Kakashi.jpg

Оригиналниот Тим 7

The Reborn Team Kakashi.png

Преродениот Тим Какаши

Тимот Какаши, исто така познат под името Тим 7 е тим воден од Какаши Хатаке, кој се формираше откако членовите станаа Генини. Членовите беа селектирани за да се балансира нивниот талент: Наруто, најлошиот ученик во одделението, би бил корисен заедно со интелегенцијата на Сакура и владеењето на Сасуке со нинџа вештините. Сакура исто така би била корисна за своите соборци кои се поборбено-способни, каде што Сасуке би бил корисен со тоа што би бил приморан да работи со останатите. Сите членови првенствено користат некоја форма на нинџуцу.

Кога Сасуке го напушта Конохагакуре на крајот од Дел I, Тим 7 беше разделен следните две и пол години. Членовите кои останаа се реформираа како Тим Какаши на стартот од Дел II, со цел да го спасат Гаара. Откако мисијата беше успешно завршена, Саи беше додаден во тимот како замена за Сасуке, а Јамато накратко го водеше тимот, додека Какаши беше хоспитализиран. Иако беше наменет како привремена замена, сите следни мисии на Тимот Какаши беа водени од Јамато. Според Сакура, Тимот Какаши има одлична соработка со Тимот 10. Тимот Какаши воден од Јамато, познат и како Тим Јамато, подоцна станува дел од Тимот од осум луѓе воден од опоравениот Какаши.

Низ мрежата на Викија

Случајно вики