Fandom

Naruto Wiki

Чунин

22страници на
ова вики
Add New Page
Разговор0 Share

Ad blocker interference detected!

Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.

Чунин (中忍 литературно преведено Среден Нинџа, преведено од Viz Заменик (калфа) Нинџа) се нинџи кои се квалификувани да надгледуваат и да водат други нинџи. Чунин-нинџите имаат достигнато ниво на зрелост, кое главно се состои од лидерски вештини и тактички моќ. Ова е причината што некои Генини кои немаат доволно зрелост паѓаат на тестирањата. Некои од нив, како Ирука Умино и Мизуки, функционираат како учители, а други како Шикамару Нара, служат како лидери во мали тимови во кои треба да донесува одлуки и да ги организира нинџите под нивна команда за да се искористат нивните вештини со максимален ефект. Чунин-нинџите обично се испраќани на Ц-ранг или Б-ранг мисии. Понекогаш, во време на мир, лидери како Шикамару може да станат учители во Нинџа Академијата, за да се искористи нивниот потенцијал.

За да се стане Чунин, Генините земаат учество во оргомен испит, познат како Чунин Испитите. Единствениот испит кој е виден во серијата е испит од три нивоа одржан во Конохагакуре. Тие кои ќе го положат испитот и ќе станат Чунини може да носат идентификувачки Заштитен Елек (Панцир) кој содржи нинџуцу свитоци. Овој елек не е залоджителен, наместо тоа, некои нинџи решаваат да носат поспецифична облека како наметки и носии.

Низ мрежата на Викија

Случајно вики